Dustin söker en ordermottagare för norska marknaden!

Heltid
Stockholm
30683
Sök jobbet
Registrera CV
Ansök utan CV
TIPSA DINA VÄNNER

dustin-logga


Trivs du på en arbetsplats med högt tempo och variationsrika dagar? Vill du vara en del av ett framstående techbolag där utvecklingsmöjligheterna att växa inom företaget är stora? Talar du norska eller har du någon erfarenhet av det norska språket och vill lära dig mer? På Dustin får du allt detta plus ett härligt gäng kollegor och dedikerade chefer! Låter detta intressant? Läs vidare och sök tjänsten!

Beskrivning

Vi på Perido är på jakt efter en norsktalande ordermottagare till Dustin. Vi letar efter en person med ett starkt engagemang för service och kundnyttan. Här får du en given plats i ett ungt team och får vara med där du bidra till Dustins framgång som en av nordens ledande återförsäljare inom IT-produkter med tillhörande tjänster. I lokaler mitt i natursköna Nacka Strand befinner sig Dustins huvudkontor och det är där denna tjänst är placerad.

Vad innebär rollen som ordermottagare? Du och dina kollegor hanterar ärenden och förfrågningar som inkommer via telefon, chatt och mail från norsktalande företagskunder. Du behöver inte vara flytande i det norska språket men att vara öppen till att lära och anpassa dig är en förväntan. Teamet du ingår i består själva av en härlig mix av både norsk- och svensktalande personer. Du kommer snabbt känna ett ömsesidigt engagemang och alla bidrar gärna med bred kunskap och en stark laganda. Arbetet innefattar även att stötta och hjälpa kunder att hitta den bästa lösningen eller produkten på ett trevlig och affärsorienterat sätt. Det är viktigt att kunna förmedla kunskap och öka kundernas förståelse för Dustins breda produktsortiment.

Vem letar vi efter? Vi tror att du är en person som drivs av att ge god service och bemöta varje kunds behov på ett lösningsorienterat och kvalitativt sätt. Du har kanske ett intresse för IT eller teknik för att lättare kunna få en förståelse för Dustins produkter och verksamhet. Din positiva attityd och servicekänsla kommer till god användning då det är ett viktigt verktyg för öka kundnöjdheten. För rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas såväl i rollen som på Dustin.

Är du Dustins nya kollega? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Tidigare arbetserfarenhet inom service
  • Grundlig förståelse för norska
  • Gymnasial utbildning
  • Goda kunskaper i MS Office
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Meriterande
  • Erfarenhet av Dynamics AX
Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 48 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30683 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

SÖK JOBBET









Ansök utan CV

Har du inget CV redo men är nyfiken på tjänsten? Skicka in en intresseanmälan och en kort beskrivning om varför du passar för tjänsten.