Erfaren administratör sökes – varierande uppdrag

Heltid
Stockholm
30491A
Sök jobbet
Registrera CV
Ansök utan CV
TIPSA DINA VÄNNER

Har du tidigare erfarenhet av rollen som administratör och känner dig redo för nya utmaningar? Genom oss på Perido finns möjlighet att ta dig an intressanta uppdrag där du kan specialisera dig inom det område du tycker är mest intressant inom administration, något som ger dig möjlighet att utvecklas i din yrkesroll samt hitta nya spännande vägar i karriären. Skicka in ditt CV till oss så hjälper vi dig vidare!

Beskrivning

Vad kan vi erbjuda? Administrativa roller är ett av Peridos största arbetsområden och vi ser ett stort behov hos våra kunder som består av alltifrån storbanker, till myndigheter och spännande start-ups. Vi vill kunna hjälpa våra kunder att så snabbt som möjligt lösa sitt personalbehov, samtidigt som vi ger dig som konsult en möjlighet till ett variationsrikt arbetsliv med chans till utveckling på både det personliga och karriärmässiga planet. Längden på uppdragen kan variera och du väljer självklart själv vilka uppdrag som du vill hoppa på. Som Peridokonsult hjälper vi dig gärna vidare till nya arbetstillfällen, något som i flera fall leder till en överrekrytering till någon av våra kunder. Det är viktigt för oss är att du som konsult känner dig trygg samt att det finns gott om utvecklingspotential!

Vilka arbetsuppgifter ingår? Du som redan har erfarenhet av rollen som administratör känner dig säkert bekant med alla de olika delar och varierande arbetsuppgifter som rollen innehåller och du har säkert hunnit prova dig fram en hel del. Beroende på din bakgrund, dina intressen samt tidigare erfarenheter har du via oss möjlighet att ta dig an uppdrag där du får specialisera dig inom specifika områden inom administration så som projekt, ekonomi, analys eller liknande. Det är helt enkelt upp till dig vad du tycker är mest intressant och vad du vill utvecklas eller lära dig mer inom!

Vem letar vi efter? Som du säkert redan vet finns det några egenskaper som är extra viktiga i rollen som administratör. Att vara flexibel, prestigelös och en sann problemlösare är förmågor som vi vill lyfta fram, precis som ett positivt förhållningssätt, en vilja att hjälpa till och egenskapen att arbeta med många olika kontaktytor och människor. Vi vill att du som söker har tidigare erfarenhet av administration och nu är redo för nya utmaningar!

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kravprofil
  • Relevant eftergymnasial utbildning
  • Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
  • Goda systemkunskaper
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde

Hel eller deltid, konsultuppdrag av varierande längd. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30491A i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

SÖK JOBBET









Ansök utan CV

Har du inget CV redo men är nyfiken på tjänsten? Skicka in en intresseanmälan och en kort beskrivning om varför du passar för tjänsten.