Redovisningsassistent med kontorsansvar till ledande företag

Heltid
Stockholm
30682
Sök jobbet
Registrera CV
Ansök utan CV
TIPSA DINA VÄNNER

 

Skulle du beskriva dig själv som en flexibel person som trivs i en variationsrik roll? Vill du vara spindeln i nätet i en dynamisk och kundfokuserad organisation? Är du serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av redovisning? Då kan du vara personen vi söker, läs vidare!

Om jobbet

Perido söker just nu en person som är redo att axla rollen som redovisningsassistent och kontorsansvarig åt vår kund, Europas ledande leverantör av mobilitetslösningar. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm.

Vad innebär rollen? I denna roll får du möjlighet att kombinera arbetet som redovisningsassistent med kontorsadministration. Dina dagar består av varierade arbetsuppgifter där du bland annat ansvarar för leverantörsreskontran, ägnar dig åt viss fakturering, redovisning och bankhantering samt har kontakt med leverantörer. Dessutom är du företagets ansikte utåt vilket innebär att du har ansvar för receptionen och har hand om växeln. Du sköter även resebokningar, kontorets internservice och hjälper till med olika företagsaktiviteter. I det dagliga arbetet förekommer både det engelska och svenska språket.

Vem är du? Som person tror vi att du är serviceinriktad, självständig och tillmötesgående. Du är ansvarstagande och flexibel i ditt arbete. Vi ser att du har erfarenhet av tidigare arbete inom ekonomi och framför allt leverantörsreskontra samt lockas av en snabbt växande arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Din profil
  • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
  • Erfarenhet av ekonomi och redovisningsarbete, gärna från ett lite mindre bolag
  • Kunskaper i Office-paketet
  • Kunskaper i något större ekonomisystem
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
  • Erfarenhet av Maconomy
Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde omgående.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30682 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

SÖK JOBBET









Ansök utan CV

Har du inget CV redo men är nyfiken på tjänsten? Skicka in en intresseanmälan och en kort beskrivning om varför du passar för tjänsten.