Swedbank söker noggrann reklamationshandläggare

Heltid
Stockholm
30836
Sök jobbet
Registrera CV
Ansök utan CV
TIPSA DINA VÄNNER

Här finns en chans att ta dig an en meriterande roll med många utvecklingsmöjligheter på en av Sveriges största banker, Swedbank. Som reklamationshandläggare får du mycket eget ansvar och chansen att både få mer erfarenhet och knyta nya kontakter. Ett glatt gäng väntar på sin nya kollega, är det dig de söker?

Beskrivning

Vi på Perido letar efter dig som vill använda dina administrativa erfarenheter och ta nästa steg in i en roll hos vår kund Swedbank! De sitter strax norr om centrala Stockholm och här blir du del av ett tryggt och stabilt företag som värnar om människor, företag och samhälle. Swedbank är ett bolag som lägger stor vikt vid en sund och hållbar ekonomi för kunder och medarbetare.

I rollen som reklamationshandläggare kommer du att ingå i ett drivet team vars främsta arbetsuppgifter är att utreda och handlägga kundärenden där reklamationer och bedrägerier uppkommit avseende bankens alla kortprodukter. Du arbetar självständigt med stort eget ansvar och mandat för att göra hållbara bedömningar av ärendena även när tempot är högt. Främst kommer din uppgift vara att undersöka, bedöma och fatta beslut om hanteringen av obehöriga transaktioner och diverse reklamationer. Dessa arbetsuppgifter omges av lagar, regler och direktiv som är föränderliga, så du bör vara en person som kan ställa om och anpassa dig efter uppdaterade rutiner. Då tjänsten inrymmer mycket nytt och spännande att lära så kommer du få god upplärning så att du kan ta dig an denna utmaning på bästa sätt.

Vem letar vi efter?
Vi letar efter dig som med en positiv inställning tar dig an dina arbetsuppgifter på ett engagerat sätt och därför passar in i den här arbetsgruppen som präglas av mycket glädje och energi! Vidare tror vi att du är en driven och initiativtagande person med en social förmåga som du får användning för i kontakten med kunder och kollegor. För att trivas i rollen ser vi även att du har lätt för att lära, är analytisk och kan fatta snabba beslut. Noggrannhet och ansvarskänsla är A och O.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Gymnasieutbildning
  • Administrativa erfarenheter
  • God datavana
  • Du uttrycker dig mycket väl i svenska och engelska, tal och skrift
Meriterande
  • Avslutad högskoleutbildning
Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag 6 månader med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 48 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30836 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

 

SÖK JOBBET









Ansök utan CV

Har du inget CV redo men är nyfiken på tjänsten? Skicka in en intresseanmälan och en kort beskrivning om varför du passar för tjänsten.