Business Administration Support sökes till elbilsföretag!

Business Administration Support sökes till elbilsföretag!
  • Administration
  • Göteborg
  • 34810
  • omgående
  • Heltid

Är du lyhörd, är kommunikativt skicklig och har lätt för att skapa kontakter? Om du har stor organisatorisk förmåga och vill testa dina vingar på ett spännande företag, fortsätt gärna läsa!

Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en Business Administration Support till vår kund, ett framgångsrikt och snabbväxande elbilsföretag med bas i Göteborg, där den här tjänsten är placerad.

Dina arbetsuppgifter

I den här rollen kommer dina arbetsdagar att kretsa kring att stödja Program Office Management-teamet i deras dagliga aktiviteter samt andra administrativa uppgifter. Du kommer att stötta med att sätta upp en mötesstruktur, uppdatera intranätssidor, hantera fakturor, betalningar och mötesagendor. Supporta ledningen med vad dem behöver helt enkelt, vilket innebär att etta är en väldigt bred roll. Engelska kommer vara det huvudsakliga arbetsspråket. Det här är vad du kan se fram emot:

  • Mötesinbjudningar
  • Protokollföring
  • Uppdatering av olika intranätsystem relaterade till Program Office
  • Stödja och underhålla i RTM-system
  • Övriga administrativa uppgifter

Dina egenskaper

Vi söker dig som är strukturerat lagd och trivs med att vara spindeln i nätet med alla olika administrativa uppgifter som rollen innefattar. Du behärskar att arbeta i många projekt samtidigt, oavsett arbetstempo. Vi tror också att du har ett stort servicetänkande och kan kommunicera på ett skickligt sätt. I rollen måste man vara lyhörd, lätt att samarbeta med och ha lätt för att skapa sociala nätverk och kontakter. Slutligen är du flexibel i ditt arbetssätt – allt för att hitta den bästa lösningen.

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan på engelska så snart som möjligt!

Kvalifikationer:

  • 1-2 års arbetserfarenhet
  • Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 8 månader. Start omgående.

Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.

Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Anna Hommerberg som kan nås på mejl anna.hommerberg@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34810 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.

Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.













Ja / YesNej / No


Ja / YesNej / No


Ja / YesNej / No


Ja / YesNej / No




Snabbfakta

Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Start: omgående
Kategori: Administration
Referens: 34810

Dela jobb

FacebookLinkedInEmail

LIKNANDE TJÄNSTER