Kundtjänstmedarbetare till Avida Finans – extrajobb
Har du en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett flexibelt extrajobb där du kan arbeta kvällar och helger? Är du en kommunikativ person med goda kunskaper i svenska och norska? Vad bra! Avida Finans söker nämligen personal till sin kundtjänst. Om du har erfarenhet av kundservice och trivs bra med att prata med människor så är detta ett jobb för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår kund Avida Finans. De är ett kreditmarknadsbolag som sedan 1983 har erbjudit finansiella lösningar för både privatpersoner och företag i Sverige, Norge och Finland. Med cirka 140 anställda och kontor i Stockholm, Oslo och Helsingfors, fokuserar de på att erbjuda enkla och moderna finansiella tjänster, såsom in- och utlåning. Avida Finans står under tillsyn av Finansinspektionen och omfattas av den statliga insättningsgarantin, vilket garanterar trygghet för kunderna. Deras mål är att skapa nöjda kunder genom innovation, tekniskt kunnande och ett team av engagerade och erfarna medarbetare. Du utgår från kontoret beläget på Södermalm i Stockholm. Detta är ett idealiskt uppdrag för dig som söker ett flexibelt extrajobb på ett spännande och växande företag. Arbetstiden anpassas efter ditt schema, men du behöver kunna arbeta mellan 20-60%.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare hos Avida Finans får du ett spännande och utvecklande extrajobb där du blir en del av ett engagerat team. Du hjälper företagets svenska och norska kunder med olika typer av ärenden och bidrar till en smidig kundupplevelse. Dina främsta arbetsuppgifter inkluderar att besvara inkommande samtal från privatkunder och de butiker som Avida samarbetar med. Rollen kan också innebära administrativa uppgifter, såsom att hantera låneansökningar och inkassoärenden. Du erbjuds därmed en omväxlande tjänst med goda möjligheter att utvecklas och lära dig inom en ständigt aktuell och betydelsefull bransch.
Dina egenskaper
För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare bör du vara en person som har en stark servicekänsla och trivs med att kommunicera med människor. Du är flexibel och anpassningsbar, vilket hjälper dig att hantera olika typer av kundärenden och snabbt skifta fokus när det behövs. Din utåtriktade och engagerade personlighet gör att du tar varje interaktion på allvar och strävar efter att ge den bästa upplevelsen för varje kund. Du är modig och vågar ta initiativ för att lösa problem, samtidigt som du är nyfiken och alltid vill lära dig mer för att ständigt förbättra ditt arbete. Då du kommer att ta emot ärenden från både den svenska och den norska marknaden är det viktigt att du kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift samt har en mycket god förståelse för norska.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba deltid på kvällar och helger
- Har erfarenhet av att arbeta med kundservice samt en god telefonvana
- Har god systemvana
- Kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift och förstår norska väl
Omfattning och tillträde
Deltid 20-60%, tillsvidare. Start början på december 2024.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34889 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.